CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Saturday 28 April 2012

im 19 already

salam semua..
entry ni agak basi jugak sebab dh lmbat 7 hari..hehe

first of all terima kasih bangat kepada sesiapa yang wish n doakan saya
sesiapa yang x berbuat demikian saya mrajuk..hehe
and sangat2 terharu kepada sesiapa yang dah bertungkus lumus masak+arrange surprise+beli kek+beli hadiah untuk saya
thanks so much..i do appreciate them ^-^

yang paling teruja bila ada sahabat buat birthday dedication via their blogs
suka sangat..rasa glamor..hoho
meah blogwalking kat blog dorang jap safwah and nadiyah =)
sweet kan dorang..dahla dua2 tu sama minat yang sama dengan saya = debate

and tak dilupakan ada orang US call..
walaupun lambat still rasa happy sebab kitorang bergayut almost 3 hours kot
hehe..dahsyat kan
tapi mostly orang US memang wish lambatlah..geram..

alhamdulillah, cara saya sambut birthday tahun ni agak berbeza dengan tahun2 sebelum ni..
mungkin sebab effect tamayyuz- kelainan disebabkan tarbiyah
kalau dulu kita mesti tertunggu2 hari tu
dan bila tiba harinya kita akan menantikan orang wish and celebrate untuk kita
bila dah habis rasa macam tak puas dan tak bestnya dah habis birthday


tapi kali n berbeza
saya tak tertunggu2-mungkin sebab fatrah peperiksaan
dan membuat persediaan untuk mencapai target sebelum19 tahun (faham ke?)
bila habis, rasa semua itu satu permulaan yang baru buat saya
sebabnya, 'apa yang saya dah membesar selama 19 tahun saya hidup'
dari segi ibadah,ilmu,peribadi,akhlak,kemahiran etc


dan yang membuatkan rasa lain bagi tahun ni
saya terpikir
pada hari ni 19 tahun dulu
mama saya bertarung nyawa untuk lahirkan saya
sepatutnya dia yang dapat penghargaan lebih dari saya
love you mom ^^ 





ni hadiah birthday dari bulatan gembira saya
namanya ulyn nuha..hehe
dan alhamdulillah dapat bagi hadiah untuk diri sendiri
setelah sekian lama tak berbuat demikian
rasanya kali terakhir masa 14th birthday..




daa~~





No comments:

Post a Comment