CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Sunday 18 March 2012

ye saya redha

hye readers
alhamdulillah berakhir sudah debat final
dan mungkin berakhir jugak karier saya sebagai pendebat
tapi sayang, penutupnya x sesempurna yg saya inginkan
sebab kami kalah dgn margin 4-7

usul hari ni
PENINGKATAN BILANGAN MAHASISWA SELARI DENGAN PENINGKATAN KUALITI
dan skop hari ni tertumpu kepada PERMAI semata
dan kami menjadi pembangkang

betul je ada orang cakap
jadi pembangkang senang nak menang n senang nak kalah
bidang tugas cuma perlu meragukan pembawakan kes kerajaan
tapi disebabkan kami kekurangan bukti n fakta- kurang kat situ

bukan nak mempersalahkan sesiapa
tapi ntahlah..malas nak mempersoalkan
ye, saya tahu..saya bukan KP yg baik tadi
dan saya x perform sebaik quarter final
mungkinkitaperlukanhakimberfikrahuia

well let bygones be bygones
mungkin saya perlu banyak belajar n timba pengalaman lagi
dan mungkin kami akan ego n bangga diri kalau jadi 1st perempuan yg pegang piala presiden permai

btw x tahu nak rase ape lagi 
nak tido pun x boleh
rase cm nak pakai topeng je gi just esok
lalalalala~~
stabilkan lah emosiku ya Allah


1 comment:

  1. baru first try kn..so let it be..=))..byk lagi masa nak menang..chaiyokkk!!!!

    ReplyDelete