CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Sunday 8 May 2011

# happy mother's day #


jom layan video kt atas ni dulu =)

hye..sbg anak bongsu i nk wish happy mother's day to all moms 
act everyday should be mother's day right?
hahha

i suke statement suhail
"Mak saya terbaik kerana tanpanya, tak tergosoklah gigi hamba setiap malam."

i nak wish happy mother's day to my one n only mom

PN HJH EASTEADAH KAMILAH BT MANSOR

unik kan nme my mom?

tp rmai org salah sbut..

sepatutnye cmni....east-tea-dah (sbut dlm english pronunciation)


when i was a little child 

it was you who dried my tears

you always knew the magic words

that chased away my fears

thanx mama for being the best mama in this world !




ni hadiah mother's day utk mama drpd my sis n i





kitorg buat kew?

hahaha

blom teror ag la nak buat decoration yg atas2 ue..

tunjuk + bayar = beli

hehehe





p/s : lambat update sbb busy rewang kt rumah jiran..^_^




No comments:

Post a Comment